2011/12/08

crazy weather

it is extremely windy here in Amsterdam, you can see what happened to me when I wanted to ride my bike... :) I have also tried on my new and very first geek glasses, I'm not sure if I hate them or love them though :D
v Amsterdamu teď úplně extrémně fouká, na první fotce můžete vidět, co se mi stalo, když jsem chtěla vyjet ven na kole... :) a taky jsem vyzkoušela moje nové a úplně první geekovské brýle, ale nejsem si jistá, jestli vypadají hrozně nebo skvěle :D










blue tights Iwearsin
floral dress ClubCouture
red sweater Romwe
glasses Proopticals




46 comments:

  1. Ty brýle ti moc sluší:) A úžasná fotka!:)

    ReplyDelete
  2. skvěléé! zůčastni se mé první givwaway na http://dreamworld-e.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. No ... to musel být pořádnej vychr... :)

    ReplyDelete
  4. myslím že ty brýle jsou skvělé! :)
    super ta 1. fotka :D :)
    Ady.

    ReplyDelete
  5. krásne kvietkované šaty, a podobné dioptricke okuliare mám, ale tebe pristanú omnoho viac

    ReplyDelete
  6. Chudáčku... ani projet se nemohla... :D

    ReplyDelete
  7. tvoje levitácie milujem a s tými okuliarmi vyzeráš desne skvelo ;)

    ReplyDelete
  8. Prvá fotka je dokonalá :D Pozor, aby ťa neodfúklo!

    ReplyDelete
  9. skvěle!
    A příště se radši koukej zatížit, abys nám neuletěla! :D

    ReplyDelete
  10. uchvatná ! gratuluju k takovému počtu čtnářů já jsem na tvojem blogu hodně ráda a doufám že ti v tomhle ''stylu'' ještě dlouho vydrží a nepokazíš si to jako některé holky velkou popularitou hh.kdyžtak mrkni na moje outfity zajímá mě tvůj názor ;)
    Helena photography

    ReplyDelete
  11. uf to je teda riadny vetrisko! a brýle sú veľmi pekné .)

    ReplyDelete
  12. Krásne fotky! Mne osobne sa tie okuliare páčia, na mne nie ale na iných áno :)

    GIVEAWAY whatluciadid.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Ježiš parádní fotky zase Zuzi :) Brýle ti moc moc sluší!

    ReplyDelete
  14. ja raz odpadnem z toho tvojho levitovania :D super farby :)

    ReplyDelete
  15. Ja se divim, ze se ti takova fotka podarila a ze jsi nezmrzla! Tady na jihu Holandska vcera foukal tak silny vitr, ze nam to vyhodilo internet a proud, celou noc jsem nemohla poradne spat, protoze i pres zavrena okna a vsechny dvere byl v loznici strasny pruvan a delalo to celkem strasidelny zvuky :D A je tady strasna zima...vcera jsem byla nabalena v zimnim kabate a stejne jsem nemela sanci. A to nejsem clovek, co by nejak trpel zimou :D
    Jinak geek glasses ti slusi. Mas dioptricke nebo jen jako doplnek?

    ReplyDelete
  16. Já ty fotky prostě nechápu:) Pak tu sedím hodinu a přemýšlím nad tím jak je to sakra možné :D

    ReplyDelete
  17. Ty brýle jsou fajnové moc Ti sluší! :)

    http://michellecakova.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. tohle je tva nejlepsi fotka!
    http://sienastyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. neviem,ci su geek tie okuliare,ale si v nich kazdopadne pekna..a moc krasna fotka.. lietanie ti slusi :))

    ReplyDelete
  20. brejle jsou super !!! a ta první fotka je nejlepšíí !

    ReplyDelete
  21. jako vždycky máš nádherné fotky! :)

    ReplyDelete
  22. Wow, SO windy! :O Hehe. And you look adorable in your new glasses!

    Have a fun day!

    Miki.

    ReplyDelete
  23. Ta první fotka je fakt úžasná! :) A ty brýle ti sluší ;)

    ReplyDelete
  24. i always love your levitation photos. your purple tights rock and you are beautiful with glasses!

    pandaphilia style

    ReplyDelete

  25. dekuju vam!!! strasne moc me vase komentare tesi ♥

    Malin: njn, nakonec jsem jela metrem :D

    Adéla: vidis to, ja jeste ani nevytahla zimni kabat, zatim mi ta zima neprijde takova :) ale je pravda, ze vcera foukalo uplne nejvic, taky me to v noci budilo. a tyhle bryle jsou zatim jen doplnek, chtela jsem vyzkouset, jak v nich budu vypadat, ale asi si do nich necham dat dioptricka skla :)

    ReplyDelete
  26. ještěže ses stihla chytit těch řidítek :D super je to!

    ReplyDelete
  27. haha. such a cute picture. i like it! <3

    ReplyDelete
  28. Je, no, to to na tebe ale hodně fouklo. :))

    ReplyDelete
  29. love your photo such amazing wow :) your glasses oooooooh im in love with your glasses !!
    plzz check out my blog "bloglovin" im already following yours
    have a good day
    http://fashionmadimoizelle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. suprová :)

    GIVEAWAY on my blog
    karissaworld.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Takže: Brýle ti neuvěřitelně seknou. Te%d jsem si musela koupit druhé, poněvadž mám už větší dioptrie.
    A v Amstrdamu bych teď být nechtěla, takhle foukat.)...

    ReplyDelete
  32. páni, taký vietor :D brýle ti pristanú :)

    ReplyDelete
  33. Brýle sluší a první fotka je super!! :)

    ReplyDelete
  34. moc moc hezké. Fotky vypadají krásně, něžně.
    Brýle se mi moc líbí, jaký je to model?

    ReplyDelete

  35. Veverka: jsou to tyhle: http://www.proopticals.com/Grace-p-75417-cat-1680.html
    a dekuju moc!!

    ReplyDelete
  36. jééé to je naprosto přesný! :D :D :D

    ReplyDelete
  37. tá fotka je proste perfektná :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...