2011/02/23

Czech Grand Design 2010

today I visited an opening of an exhibition called Czech Grand Design. haha, my blog is slowly becoming a cultural guide :D
dnes jsem navštívila vernisáž výstavy Czech Grand Design. haha, můj blog se pomalu začíná stávat kulturním průvodcem :D
 happy winners/ veselí vítězové






dress for one-armed?/ šaty pro jednoruké?

I want this t-shirt!!/ chci tohle tričko!!



can you imagine someone wearing this dress? :D/ dovedete si představit někoho, kdo by si vzal takovéhle šaty? :D



19 comments:

  1. mně se právě hrozně líbí, že píše i o kultuře! :) a super!

    ReplyDelete
  2. Kéž bych mohla být také na té výstavě :)

    ReplyDelete
  3. ty šaty pro jednoruké mě docela zarazily :D a ty poslední?! hm asi ne :D

    ReplyDelete
  4. Skvělý! Klidně piš každý den o výstavách, je to zajímavé!
    na tuhle teda ale musím. Hned. (byla hodně krátká?)

    ReplyDelete
  5. Jé super. :) Skvělý fotky opravdu. :)

    ReplyDelete
  6. czech foreigner: jee to me potesilo! :)

    Natali: vsak zajdi! trva az do 20. 3. ;)

    Joll: me taky, moc jsem to nepochopila, zadna skryta dira na ruku tam fakt nebyla... poradne jsem to prozkoumala :D

    Gab: ted se mi to nejak seslo, tenhle tyden uz ale zadnou v planu nemam :DD byla delsi nez tamty dve predchozi dohromady, ale taky toho tam mohlo byt vic :)

    miss turquoise: jine vyuziti opravdu nevidim :))

    Lucy: dekuju moc!

    ReplyDelete
  7. Cool! I love art exhibits! ;)

    hope you're having a great day!

    Miki.

    ReplyDelete
  8. Nekdy mi pripada design trochu ujetej. To, ze si par akademickych postav z UMPRUMky nadeli ceny svym studentum je sice hezky, ale... k cemu? Pak vznikaji jednoruky saty.... (samozrejme to se netyka vsech, verim, ze vic nez polovina ma smysl a potencial. Ale lartpourlartismus me proste vytaci!!! Zvlast u designu!)

    ReplyDelete
  9. no a to také na tvém blogu zbožňuju, tu kultůůůůtru :)

    ReplyDelete
  10. super článek!.)
    to tričko je skvělý a ty poslední šaty mě dostaly:D:D

    ReplyDelete
  11. Já bych si takové šaty vzala :)

    ReplyDelete
  12. wonderful!
    follow my blog:

    http://greenfashionbox.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Tvoje kulturní články jsou úžasný! Hned bych na tuhle výstavu šla, ale je tak dobrá abych za ní jela 230 km?? :D

    ReplyDelete
  14. mne sa to páči, že sem dávaš takéto veci- maš skvely blog :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...