2010/12/20

assignment #3: illustration

the topic I had to illustrate with photographs was "Žižkov (it's a part of Prague) has a special atmosphere and people enjoy moving to it". I'm not satisfied with the results, so my professor is going to like it I guess :D oh and by the way, do you remember when I showed you the night photography assignment? my professor liked one of those photos, this one :)
téma, které jsem měla ilustrovat pomocí fotek znělo "Žižkov má zvláštní atmosféru, do které se lidé čím dál raději stěhují". se svým výsledkem nejsem moc spokojená, takže se hádám zítra při hodnocení fotky budou líbit :D a mimochodem, pamatujete si, jak jsem vám ukazovala cvičení na noční fotku? mé profesorce se z těch fotek líbila jedna, tato :)







 (sarcasm? :)





28 comments:

  1. Michaela: ten byl peknej no :D jeste dohromady s tim napisem, pekna ironie :)

    ReplyDelete
  2. Jo ten bordel je supr, snad se mi to líbí víc než ta věž :D Ne, jsou to fotky, který neumí a nevyfotí každý! Pěkně ;)

    ReplyDelete
  3. 2. 4. a 5. vedou:))
    a nechapui ze jsem ti neokomentovala ty "noční fotky" jsou nádherné,všechny!!:)

    ReplyDelete
  4. Tieto loziace osobky na tej vezi mi akosi nahanaju strach... najviac sa mi paci ta druha :)

    xx
    M.

    ReplyDelete
  5. ta sarkastická fotka je stejně nejlepší. kvůli tomuhle bych se tam možná i jela podívat :D

    ReplyDelete
  6. mne sa tie fotky páčia všetky :) !

    ReplyDelete
  7. krásný fotky! Ta sarkastická je naprosto skvělá :)

    ReplyDelete
  8. miminka jsou už žižkovská klasika ale mnohem víc se mi líbí ty balkóny a ta poslední s plotem... a ta bordelová je taky dobrá :D

    ReplyDelete
  9. Ten pes a plot, to je ono!
    fascinující.

    ReplyDelete
  10. mne sa pači tá druhá :)
    http://fashionfairyblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. krasny fotky!


    http://thepalea.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Moc povedené fotky. Ta poslední u mě vede

    ReplyDelete
  13. jak už tu bylo napsáno, má to styl :D
    hele bordel je perfektní :D nevím co na to bude říkat, ale mě se to líbí:) ta poslední je pěkná, i když asi namítne, že to nemá se žižkovem nic společnýho. jen ty obludy kdyby nelezly na věži..jó, kdyby to byly třeba lamy, to by bylo něco jinýho! :))

    ReplyDelete
  14. 2.,4. a 5. jsou úžasné, jsi skvělá fotografka!:)

    ReplyDelete
  15. fotky jsou super, jako rodilá Žižkovačka to oceňuji, vážně jsi vystihla tu atmosféru. a bordýlek je nejlepší :-))

    ReplyDelete
  16. úžasné fotky, ten bordel je super :D

    ReplyDelete
  17. 2 a 4 určite budu mať uspech, inak kde ty chodiš na skolu ak sa mozem opytať? (ak si to uz spomynala tak prepac som to nepostrehla) :)

    ReplyDelete
  18. Love the blog! Very good ♥ Following each other? What do you think? Kisses, ♥ Van

    ReplyDelete
  19. dekuju vam mockrat :) nakonec se opravdu libily i profesorce (hlavne ta prvni a ta s plotem a psem)! :)

    Tamara: chodim na karlovku na marketing, ale tenhle predmet mam od zurnalistu :)

    ReplyDelete
  20. jo Žižkov!!!
    skvělý fotky, Zuzi!

    ReplyDelete
  21. Mas cudnu profku, z tych super nocnych fotiek bola ta, co sa jej pacila, asi najslabsia :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...